17.6.2017 - Turnaj o pohár městyse DUB - KDO, KDY, CO
Milan: 6x 20l gastroška, mrazák na nanuky, 2x lednice na nápoje, ohřívací vana, 2x párty stan
Nanuky: Mrož 48ks – 2 krabice, Paráda 24 ks – 2 krabice, Eiskoko 48ks – 2 krabice, Torpédo 20ks – 2 krabice
Karel: friťák, párty stan nad polévky, suroviny na polévky
Patrik: Pivní stánek „Vejce“, sítě na všechny branky, stan 3 x 9m z Brodku
Andrea: Slunečník + 1stan, odpadkové koše, fotopasti, značka 30km/h, svoz stanu 10 x 20m z fary a jeho postavení na tréninkovém hřišti i s bočnicemi + pokud půjde svézt z fary i všechny pivní sety, nákupní seznamy (chleba, rohlíky, kečupy, hořčice, křen, feferonky… nealko, sirupy, ochucená piva alko-nealko, káva, čaj, ubrousky, tácky, misky, míchátka, pytle na odpad a ostatní plast), 20 igelitek pro týmy + kokinko pro 240 hráčůJ
Peťa Ng: veškeré nákupy potravin a obalových materiálů dle seznamů
Marcel: nalajnování hřišť v pátek, rychlovarná konvice
Boci: udírna, dřevo do udírny, sekera, chlaďák, gril a váha od věrovanských sokolů,
Lukáš: zajistí 5 rozhodčích, rozpisy, tabulky, označení hřišť a šaten, cedule týmů + klacky, drobné do pěti kas, barel na pitný režim, vyhlášení turnaje rozhlasem - Věrovany + Dub, domluva s Honzou o provozu hospody s jídlem (spirálky, langoše, párky v rohlíku, hranolky?), domluva účasti VIP hostí – p. Kaláb,
Luděk: aparát, poháry 6x, 20x plastové cosi pro nejužitečnějšího hráče, flipchart
Pepa: domluva noclehu pro 50 lidí na faře, zapůjčení všech pivních setů co jich jen faře je.
Peťa S.: gril, keramické medaile
Pavel: dovoz pivního stánku 13:00, flipchart, 6x předuzená kýta (Makro - Fugaz– Brodek?), Kabanos celkem 50kg, cigáro 30kg,
P. Látal: starosta o všechny hostující týmy
Marek K.: páteční táborák + pruty na opékání kabanosu
Maminky malošků: napečení sladkých záležitostí ke kávě, hlavně na snídani a také slaných( bábovka, štrůdl, sekaná…)
Dále nutno zajistit: dřevo udírna + grily, mnoho prodlužovaček…